Tuesday, November 30, 2010

Langsir Umah Baru ??

Seronoknya BERANGAN..huhu berangan2 dulu nanti moga jadi kenyataan. Cuci mata tengok dekorasi rumah impian memang mengasyikkan. Seronoknya kalau dapat umah Banglo/semi D. ada halaman yang luas..Duhai WANDIANA..bersyukurlah anda sudah mempunyai sebiji rumah hasil perkongsian hidup dengan EN. AHMAD NIZAM..ok !! ok..ok..syukran ya Allah.

Umah kami pon ok what?? double story..haa puas la ko nak turun naik mengemas umah..ambiikk. Hehe. Biasa la tu kan..umah sekarang sumer nyer tinggi2..adik ipar aku lagi umah dia 3 tingkat..haa amik ko..
Apa kata layan dekorasi langsir yang bawah ni..nampak mewah nyer..sesuai ke untuk umah kami nanti?? hihi layan je la..yang penting aku dah booked kakak iparku (Kak CT), dia ni memang pakar menjahit langsir..cantik plak tu..aku berkenan btol dengan design langsir umah dia..
zig zag + ribbon/button memang nice..tunggu la kot2 dia ada idea lain plak nanti untuk umah aku..huhu

mewah, elegent & exclusive



cantiknya wall decor dia..ni mesti deco bersama E.R.I.C nih





langsir untuk dapur..sesuai ke?? tak sampai setahun dah 'lebam' nanti..huhu

Macam2 design dipasaran..pilih ikut citarasa + budget yang ada..jangan over budget sudah..tak terbayor plak kang..haruu.

No comments: